FoodNet Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas
Jeigu nesate patenkinti pristatytų maisto prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas, kokybe, arba gauta šių prekių komplektacija neatitinka užsakytos komplektacijos, prašau tokias prekes iš karto grąžinti jas pristačiusiam Foodnet atstovui (kurjeriui).
Tuo atveju, jeigu pastebėjote, kad pristatytos nekokybiškos prekės arba prekių komplektacija neatitinka užsakymo sąlygų Foodnet atstovui (kurjeriui) jau išvykus, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko apie tai informuoti Foodnet telefonu: 8 624 83773 ar el. paštu: info@foodnet.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas arba neatitinkančias užsakymo sąlygų prekes Pirkėjas praneša praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, Foodnet neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.
Pinigai už grąžintas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Tuo atveju, jeigu grąžinate ar keičiate kokybiškas ir Jūsų užsakymą atitinkančias prekes, pristatymo mokestis nėra grąžinamas ar kompensuojamas.
Jei dėl sveriamų produktų svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjote, skirtumą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos Jums grąžinsime į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už prekes. Daugiau informacijos apie grąžinimą ir kitas pirkimo bei pardavimo taisykles rasite čia.