FoodNet Pagalba/DUK
Pagalba/DUK
Apie prekes
Ar galiu derėtis dėl kainos?
Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.
Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
Mūsų puslapio viršutiniame dešiniajame kampe visuomet galite paspausti mygtuką „Kainos be/su PVM“ ir pasirinkti, kaip Jums patogiau matyti kainas. Jeigu mygtuko aktyvi reikšmė „Kainos su PVM“ – visas kainas matysite su PVM, jeigu aktyvi reikšmė „Kainos be PVM“ – kainas matysite be PVM.
Prekių pristatymas
Kur Foodnet.lt pristato prekes?
Foodnet.lt pristato prekes visoje Lietuvoje.
Per kiek laiko pristatote prekes?
Numatomas prekių pristatymo laikas nurodomas kiekvienam užsakymui atskirai.
Kada pristatomos prekės?

Prekės pristatomos Jūsų pasirinktu dieną, nuo 8 iki 16 val. Pristatymo dieną kurjeris patikslins pristatymo laiką SMS žinute ir el. paštu.

Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).

Ar galime prekes atsiimti pačiam?
Šiuo metu prekių atsiimti pačiam negalima.
Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?
Minimali prekių krepšelio suma yra 20,00.
Ar užsisakant prekes iš elektroninės parduotuvės Foodnet yra taikomas prekių pristatymo mokestis ?
Prekių pristatymas mūsų parduotuvėje kainuoja priklausomai nuo pristatymo adreso ir svyruoja nuo 2 € iki 5€. UAB „Foodnet“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. Užsisakius prekių už tam tikrą sumą, prekės gali būti pristatomos nemokamai (suma iki nemokamo pristatymo atvaizduojama prekių krepšelyje).
Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?
Taip. Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.
Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?
Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu: 8 624 83773 arba el. paštu: info@foodnet.lt
Kaip pristatomos šaldytos, vėsintos ir kitos maisto prekės?
Užsakymus pristatome specialiais automobiliais, skirtais šaldytiems, vėsintiems ir kitiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki Jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje.
Kodėl mano užsakytos prekės neatvežė, bet ją vis dar matau asortimente?
Prekės surenkamos tik pristatymo dieną prieš išvežant užsakymus, todėl kartais nutinka taip, kad atrenkant produktus kai kurių prekių lentynose nebūna ir mes jų pristatyti negalime.
Prekių grąžinimas
Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?
Prekes galima iš karto atiduoti kurjeriui. Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga kurjeriui jau išvykus, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti telefonu: 8 624 83773 ar el. paštu: info@foodnet.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai.
Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?
Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu: 8 624 83773 arba el. paštu: info@foodnet.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 24 val. nuo prekių pristatymo laiko.
Atsiskaitymas už prekes
Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?
Už pirkinius galite atsiskaityti naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis, kreditine arba debetine kortele.  Įmonės turi galimybę gauti išankstinę sąskaitą. Elektroniniu paštu gautą sąskaitą iki nurodyto laiko reikia apmokėti laiške paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.
Ar man reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?
Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.
Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?
Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.